niedziela, 1 lutego 2015

Pierwszy Post

Witajcie, bardzo serdecznie na moim blogu!
Zacznę może od samego początku.
Mam na imię Dawid, jestem aktualnie 20-sto latkiem.
Interesuję się rysowaniem, aktualnie głównie rysunki ołówkiem, lecz mam zamiar używać też kredek itd. Ale to z czasem. Rysuję tak na poważnie od jakiegoś roku, czy też dwa, już dokładnie nie pamiętam :P Oczywiście, wcześnie też rysowałem, ale to były prace na dość słabym poziomie, myślę że teraz jest o wiele lepiej. Tym bardziej, że jestem samoukiem. ^^
Mój blog głównie będzie polegał na pokazywaniu Wam moich rysunków, z czasem pewnie będzie mi szło coraz lepiej, ale to się wszystko okaże. :D
Z czasem, może będę publikował posty, z jakimiś poradnikami, piszcie jak by Wam takie coś pasowało ;)

A co mi tam, pokaże Wam jedną z moich prac, którą rysowałem dla mojej dziewczyny. ^^

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz